Deweloperzy ze studia Don’t Nod Entertainment udzielili wywiadu serwisowi SegmentNext, dzięki któremu poznaliśmy garść nowych konkretów dotyczących RPG-a akcji Banishers: Ghosts of New Eden.
Gra nie będzie przesadnie długa. Przejście głównego wątku zajmie ok. 20-30 godzin. Jeśli zechcemy wypełnić wszystkie misje poboczne to możemy liczyć na ok. 40 godzin zabawy.
Zespół pracujący nad grą składa się głównie z ludzi, którzy wcześniej stworzyli grę
Vampyr. Twórcy zasugerowali, że podczas zabawy w
Banishers: Ghosts of New Eden odkryjemy elementy, które będą sugerowały, iż obie produkcje mogą być osadzone w tym samym uniwersum.
Opracowanie gry zajęło pięć lat – produkcja ruszyła wkrótce po premierze
Vampyra. Zespół był relatywnie mały, zwłaszcza jak na grę AAA. Średnio nad
Banishers: Ghosts of New Eden pracowało około 80 deweloperów równocześnie. Dopiero pod sam koniec produkcji liczba ta wrosła do trochę ponad setki.
Jak na grę
Don’t Nod Entertainment przystało,
Banishers: Ghosts of New Eden zaoferuje dużą swobodę podejmowania decyzji. Nasze wybory ostatecznie doprowadzą historię do jednego z pięciu alternatywnych zakończeń.
Twórcy jeszcze optymalizują grę, więc na razie nie są w stanie definitywnie stwierdzić, jakie tryby graficzne zaoferuje na konsolach. Obecnie celują jednak w tryb wydajności z dynamiczną rozdzielczością i 60 fps-ami oraz tryb jakości z rozdzielczością 4K i 30 klatkami/s. Gra wykorzysta zarówno DLSS, jak i FSR 2.0.
Przypomnijmy, że
Banishers: Ghosts of New Eden zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera nastąpi 7 listopada tego roku.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-09-23 09:20:45
|
|